Το κοινωνικό
δίκτυο που δεν σταματά να πειραματίζεται για την καλύτερη διευκόλυνση των
χρηστών του, δοκιμάζει πάλι μια νέα αλλαγή που είναι πραγματικά πολύ χρήσιμη. Αν
το πετύχει, τότε σίγουρα θα είναι μία ακόμη ένδειξη ότι το Facebook δεν είναι απλά ένα κοινωνικό δίκτυο, αλλά
ένας φορέας ενημέρωσης του διαδικτύου.
Αυτό λοιπόν που
δοκιμάζει αυτή την περίοδο, είναι η διαφοροποίηση του κύριου news feed. Επιδιώκει δηλαδή, να οργανώσει τις ειδήσεις σε κατηγορίες προκειμένου οι
χρήστες να επιλέγουν κάθε φορά τι θέλουν να διαβάσουν.
Τον περασμένο
Οκτώβριο, το facebook είχε
πειραματιστεί ξανά με κάτι αντίστοιχο. Οι χρήστες ανέφεραν ότι είχαν δει
κατηγορίες στο sidebar, όπως
«τρόφιμα», «σπορ», «ζώα», κτλ, όμως δεν υπήρχε κανένα σημάδι αυτής της
λειτουργίας στην εφαρμογή για κινητά. Αντίστοιχα και τώρα, όλα είναι υπό δοκιμή
και ως γνωστόν μεγάλες εταιρίες όπως το Facebook και η Google, δοκιμάζουν νέα χαρακτηριστικά με μικρές ομάδες
χρηστών προκειμένου να δουν την απήχηση.
Πάντως, ο Jason Stein, ιδρυτής του Laundry Service είχε εντοπίσει πρώτος τη νέα δοκιμή. Δείτε
τα στιγμιότυπα που δημοσίευσε για να πάρετε μια ιδέα:
Tags:
social media